TED' de Fitness

TED FITNESS CLUB SPOR SALONUMUZDA VERİLEN ÖZEL DERSLER
FITNESS; sağlıklı ve zinde olmak amacıyla yapılan egzersiz çeşitliliği olarak düşünebilir ve yapılma amacını kasları sıkılaştırmak, kas kazanımı, dayanıklılık, sağlıklı olmak, görünümü düzeltmek, zayıflamak, kilo almak olarak çeşitlendirilebiliriz. Özel bir standardı ya da özel bir süre-ağırlık derecesi olmadığı için her yaştan üyemizin de katılım gösterebileceği için diğer sporlardan farklı bir hedef olarak, bütün kasların tek tek aletli ya da aletsiz çalıştırılmasıyla sıkılaştırılması ve güçlendirilmesini amaçlarız. Baktığımızda bütün spor dallarında fitness’ta kullanılan egzersizler yer alır ya da bir spor dalına özel bir egzersiz fitness’ta yer alabilir. Çünkü her spor dalında vücutta ağırlıklı kullanılan kas grupları vardır. Bu kas gruplarına kondisyon kazandırılması için yaptığımız egzersizlerin pek çoğu, fitness egzersizleri olarak da kullanılmaktadır.

Fitness sporunda kesin bir antrenman standardından söz edilemediği için uzman eğitmenlerimiz tarafından her üyemize özel olarak ve belirlenen amaç, isteklere göre antrenman programları düzenlenir. Her yaşın, her hayat tarzının ve vücut tipinin birbirinden farklı olması nedeniyle üyelerimize özel çalışma programları hazırlanır ve bu çalışmalar uzman eğitmenlerimizce takip edilerek gelişimlerinin aşamaları gözlemlenir.

180 metrekare büyüklüğünde olan ve bu sayede rahat antreman koşulları sağlayan TED Fitness&Gym salonumuzda, uzman eğitmenler eşliğinde, modern ve yenilenmiş çalışma aletleri kullanılarak kişiye özgü egzersiz stratejileri geliştirip, üyelerimizin fizyolojik verileri doğrultusunda düzenlemeler yapılır.

PİLATES; hem zihinsel hem de bedensel kontrolü hedefleyen bir spordur. Bu yüzden bizler yaptığımız antremanlarda üyelerimizle beraber nefes ve beden ile zihin kontrolünü de uygulayarak akıcı hareketler sağlamayı hedefliyoruz. Düzenli olarak yapıldığında bedenin daha esnek, kontrollü ve konsantrasyonunun yüksek olmasını sağlayan pilates, ayrıca fizik tedavi uzmanları tarafından da tavsiye ediliyor.

Tüm bu koşulları dikkate alarak insan yaşamının tüm evreleri için önemli olan pilatesi siz değerli üyelerimiz için şöyle açıklayabiliriz…

Konsantrasyon; uygulama esnasında yapılan hareketlere yoğunlaşmak ve beden ile zihnin uyum içerisinde çalışmasını sağlamak, kontrol; hareketlerin bilinçli olarak yapılması ve bedenin kontrol altında tutulması ile doğru hareketlerin yine doğru şekilde yapılması, merkezleme; asıl hedefin kalça, basenler, göbek, belin olduğu pilateste merkezleme sayesinde doğru bölgenin çalışmasının sağlanması, akıcı hareket; yapılan her bir hareketin hissedilerek yapılması, acele edilmemesi, kesinlik; her bir hareket kesinlik içerisinde baştan savma olmadan yapılması, nefes; kontrollü nefes alma ve aynı zamanda iç organlarının da düzenli olarak çalışmasına yardımcı olması



CROSS FİT; günümüzün hızla daha çok tercih edilen güç ve forma sokma programlarından biridir. Bu, ağırlık kaldırmak gibi, geleneksel, özelleştirilmiş bir çalışma programı değildir ve belirli bir kas grubunu hedef almamaktadır. Egzersizler hızlı, zorlayıcı ve sürekli değişkendirler. Eğer sağlıklı ve zorlayıcı egzersizlere dayanabilecek yapıdaysanız bu egzersiz çeşidini mutlaka denemelisiniz. Büyük bir ihtimalle bundan keyif alacaksınız...

Üyelerimizle yaptığımız CrossFit antrenmanlarında hedeflediklerimiz;

Kardiyovasküler dayanıklılık, Güç,
Esneklik,
Patlayıcı kuvvet,
Hız,
Kondisyon,
Çeviklik,
Denge,
Vücut kontrolü


FUNTCINALTRAINING;
Türkçe ifadesiyle fonksiyonel antreman, vücudun birden hızlanma ve ani yavaşlama gibi günlük hareketlerini en doğru ve en kolay şekilde uygulayabilmesi için yapılan, kişiye kazandırdığı denge, kas hakimiyeti, güç artışı ve esneklik ile en verimli antreman şeklidir. Fonksiyonel çalışma için belirli antrenman aletleri yoktur, yer yer bir su şişesi, kendi vücut ağırlığınız ya da belirli bir ağırlığı olan herhangi bir cisim bile bu egzersizlerde kullanılabilir.

Bu antrenman sistemi ile üyelerimiz; açık havada, evde, iş yerinde yani neredeyse her yerde ve her eşyayla uygulanabilecek, yaratıcılığın sınırlarının zorlanabileceği eğlenceli bir egzersiz kombinasyonunun tadını çıkaracaktır.

TED FITNESS CLUB ÜYELERİMİZE ÖZEL OLARAK SUNULAN HİZMETLERİMİZ

Vücut kompozüsyonu analizi; üyelerimizin vücudunda ne kadar yağ, kas ve sıvı oranı olduğunu tanita aletinde ölçüm yaparak tespit ediyoruz. Olması gereken değerlerle, ölçüm sonrasında çıkan sonuçları kıyaslayıp, üyelerimizle beraber bir hedef belirliyoruz.

Rockport testi; kardiyovasküler submaksimal yürüyüş testiyle, üyelerimizin oksijen kullanım kapasitesini ölçüyoruz. Çıkan sonuçları normlara göre değerlendirip, cardio programlarını buna göre oluşturuyoruz.

Kuvvet testleri; üyelerimizin kas gruplarının gücünü tespit etmek için, bacaklar,kollar,göğüs,gövde ve karın bölgelerine kuvvet testlerini uyguluyoruz.

Sit and reach test; üyelerimizin vücudunun ne kadar esnek olduğunu tespit etmek için bu testi uyguluyoruz.

Tüm bu parametreleri tespit ettikten sonra, zayıf olan kas gruplarına yönelik, üyelerimizin de istekleri ve hedefleri doğrultusunda, tamamen kişiye özel programlar tasarlıyoruz.

Üyelerimizin program takibini yapıp, sürekli iletişim halinde olarak, gelişim aşamasında motivasyon desteği sağlayarak, hedefe adım adım ilerleme konusunda hocalarımızın desteğiyle beraber değerli üyelerimizle yakından ilgileniyoruz.

Hocalarımız, hareketlerin doğru yapılması için antreman sırasında gözlem yaparak, üyelerimizin en yüksek verimde bir antreman geçirmesini sağlıyoruz.

Üyelerimizin aylık düzenli olarak ölçüm ve programlarını takip ederek, gelişim kat edip edilmediğini hocalarımız tarafından takip ediyoruz.

Bel fıtığı, boyun fıtığı, sırt ağrıları ve diz problemlerine yönelik kişiye özel tıbbi antrenman programları oluşturuyoruz.

Açılış kapanış saatlerimiz:
Hafta içi : 09:00 – 21:00
Haftasonu : 10:00 – 19:00

Bu sayfayı paylaşın:

SPONSORLARIMIZ

Bize Ulaşın

Haritayı daha detaylı görüntülemek için:
Tenis Eskrim ve Dağcılık Spor Kulübü